Klachtenbeleid FlexToday
Bij FlexToday streven we ernaar om professioneel, transparant en respectvol samen te werken met kandidaten, opdrachtgevers en collega’s. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat of dat je ergens ontevreden over bent. In dat geval vinden we het belangrijk dat je dit kunt melden en dat er zorgvuldig met jouw klacht of melding wordt omgegaan.
Wat kun je doen bij een klacht of probleem?
- Bespreek het eerst met je contactpersoon
In veel gevallen kan een klacht of misverstand snel opgelost worden door in gesprek te gaan met je contactpersoon bij FlexToday. Samen zoeken we graag naar een passende oplossing.
- Kom je er niet uit? Gebruik dan ons klachtenformulier
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Dan kun je gebruikmaken van ons klachtenformulier. Wij behandelen klachten zo snel en zorgvuldig mogelijk. De klacht wordt geregistreerd en je ontvangt een terugkoppeling over de vervolgstappen.
Hoe ziet de klachtenprocedure eruit?
Wanneer je een klacht indient via het formulier:
- Loop jij tijdens jouw werkzaamheden via ons aan tegen discriminatie?
Meld dat direct bij jouw contactpersoon van de vestiging waar je voor werkt!
Wordt jouw melding naar jouw mening niet goed opgepakt, laat het dan via dit
formulier aan ons weten. Jouw melding wordt dan opgepakt door onze
vertrouwenspersoon en er wordt contact met je opgenomen. - Indien er uitzendkrachten zijn die zich melden met klachten of vragen over het
discriminatie beleid dan kunnen zij tevens een mail versturen naar
klacht@flextoday.nl of telefonisch contact opnemen met de Externe
Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen en Integriteit:
Stijn Arts (Vertrouwd Gesprek)
+31 (0)6 23 28 62 93
info@vertrouwdgesprek.nl – vertrouwdgesprek.nl - Klachten of opmerkingen kunnen ook doorgegeven worden via de website.
https://flextoday.nl/klachtenformulier/
Ernstige misstanden of integriteitsschendingen melden
FlexToday beschikt over een meldregeling voor situaties waarin sprake is van vermoedens van ernstige misstanden of integriteitsschendingen. Denk hierbij aan misstand, fraude, diefstal of andere ongewenste praktijken.
Je kunt deze meldingen vertrouwelijk doen via de meldregeling. Indien nodig kan dit ook anoniem. De melding wordt onderzocht door een onafhankelijke functionaris en je ontvangt (indien mogelijk) terugkoppeling over de uitkomst.
Ongewenst gedrag melden bij een vertrouwenspersoon
Ervaar je ongewenst gedrag zoals intimidatie, seksueel grensoverschrijdend gedrag of discriminatie? Dan kun je terecht bij een vertrouwenspersoon. Deze luistert naar jouw verhaal, denkt met je mee en kan je verder helpen.
Wil je in contact komen met een vertrouwenspersoon? Neem dan contact op via:
Meldingen kunnen intern worden gemeld bij het Meldpunt: Mariëlle van Xanten
+31 (0)24 645 07 40
klokkenluider@flextoday.nl
Externe Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen en Integriteit: Stijn Arts (Vertrouwd Gesprek)
+31 (0)6 23 28 62 93
info@vertrouwdgesprek.nl – vertrouwdgesprek.nl
Alle meldingen worden strikt vertrouwelijk behandeld.
Meer weten over ons antidiscriminatiebeleid?
FlexToday hanteert een duidelijk antidiscriminatiebeleid waarin staat beschreven hoe wij omgaan met discriminatie en discriminerende verzoeken. Hierin lees je wat ons standpunt is, wat we van onze medewerkers verwachten en hoe we zorgen voor een veilige en respectvolle werkomgeving.
Wil je meer weten? Bekijk dan ons volledige antidiscriminatiebeleid via:
https://flextoday.nl/antidiscriminatiebeleid/
Datalek melden
Heb je een (vermoedelijk) datalek ontdekt, waarbij persoonsgegevens onbedoeld zichtbaar zijn geworden voor anderen? Meld dit dan direct via het klacht- en opmerking formulier. We nemen datalekken zeer serieus en zorgen voor een snelle en correcte afhandeling volgens de geldende privacywetgeving.
Vragen?
Heb je vragen over dit klachtenbeleid of over het doen van een melding? Neem dan gerust contact op via ons contactformulier.
Versie 2025